Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

ΩΔΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ

Κονσέρτο για τσέμπαλο και βιολί σε ΛΑ μείζονα

[1ος τελειόφοιτος]
Ο ήλιος σου φωτίζει τα μουστάκια
Και ο ιδρώτας σου θολώνει τα γυαλάκια
Μπάσταρδέ μου

Ξεκίνησες να μας διδάσκεις
Μα δεν ξέρεις από τι πάσχεις
Μπάσταρδέ μου

(χορωδία)
Ω, εσύ της τριτοβάθμιας η πληγή
Κάτω απ'του ήλιου το γέρμα
Βάλε στις σπουδές μας τέρμα

[2ος τελειόφοιτος]
Τα γραπτά μας σαν τα παίρνεις
Από την πολλή μαγκιά σου γέρνεις
Μπάτσαρδέ μου


Και όταν τα βαθμολογείς
Πίνεις βότκες και χασίς
Μπάσταρδέ μου


[χορωδία]
Ω,εσύ της σχολής μου πορθητή
Το γραπτό διόρθωσέ μου
Και πως κόπηκα έλα πες μου


[γεφυρα]
Μπάσταρδέ μου,ω μπάσταρδέ μου
Γιατί με έκοψες , για πες μου
Μπάσταρδέ μου , μπάσταρδέ μου
Για δεν πας στο διάολο, πες μου


[χορωδία]
Ω, εσύ της τριτοβάθμιας η πληγή
Κάτω απ'του ήλιου το γέρμα
Βάλε στις σπουδές μας τέρμα

Ω,εσύ της σχολής μου πορθητή
Το γραπτό διόρθωσέ μου
Και πως κόπηκα έλα πες μου

[κορύφωση / τελειόφοιτοι-χορωδία]
Με τεσσερα και μισόοο!!!
Μισό!

Βόλφγκανγκ Αμαντέους ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

10 σχόλια:

Mr.Kaya,  7 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:30 μ.μ.  

Μπάσταρδοι φίλε μου, μπάσταρδοι...

haris 8 Φεβρουαρίου 2010 στις 4:05 π.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
haris 8 Φεβρουαρίου 2010 στις 6:23 π.μ.  

Σαν πας στο πηγαιμό για το πτυχίο,
μακρύς ο δρόμος του σχολειού να εύχεσαι να είναι,
λαιστρυγόνες και kayades στο διάβα σου θα βρείς
και μόνο με τον Χάρη θα Γιογκ-Σοθ(εις)

Panbeautiful21 8 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:33 μ.μ.  

Τα'σπασες πάλι!!! Κρίμα που δεν σπουδάζεις στο Πάντειο, ένα τέτοιο αν του έγραφες θα έφτανε να πάρεις όχι απλά το πολυπόθητο 5, αλλά μέχρι και το 10 του θεού μη σου πω...

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 8 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:37 μ.μ.  

Πωπω...δεν περίμενα τόση ανταπόκριση στο έργο αυτο!

Τim από αυτά που λες σημαίνει ότι στην Πάντειο ξέρουν από καλή μουσική...ή κάτι άλλο...;

Panbeautiful21 8 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:41 μ.μ.  

Εννοώ ότι ένα απλό "Επειδή" ως απάντηση σε γραπτό τους είναι αρκετό για να σε περάσουν...
Φαντάσου τι έχει να γίνει αν τους παραθέσεις ένα masterpiece(έτσι το λέμε στο χωριό μου) σαν αυτό!

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 8 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:47 μ.μ.  

Ε λοιπόν η Ωδή αυτή είναι το δικό μου "επειδή" στην ερώτηση "Γιατί δεν παίρνεις πτυχίο;"

Αλλά οι δικοί μας εδώ πού να το εκτιμήσουν!!! Αμερικανόβλαχοι παιδί μου!
Σου λέει αν δεν πέσει μουρμούρι ή αν δεν έρθεις στο γραφείο για "ιδιαίτερο"...
Τι ωδές και τι κονσέρτα!
Κλαίω για την Τέχνη!!!!

Panbeautiful21 8 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:54 μ.μ.  

Don't give up!!! Θα το πάρεις και συ το πτυχίο! Μπορείς!!

TABYBLUE,  9 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:36 μ.μ.  

Ζόρικα τα πράγματα Προμηθέα, ε; Κοίτα που σε οδηγεί ο πόθος για το πτυχίο...να γράφεις αριστουργήματα!χαχαχα! Και κοίτα που με οδήγησε εμένα το δικό μου πτυχίο αφού το πήρα...κάτι μήνες στα "κάτεργα"!